Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Το μήνυμα του Ολαϊτάν μετά το εξιτήριο!

Ο άσσος του Ολυμπιακού βρίσκεται πλέον σπίτι του μετά από το επεισοδιακό ντέρμπι που πέρασε. Με την πρώτη ευκαιρία, μοιράστηκε στο facebook τις σκέψεις του και παράλληλα ευχαρίστησε όσους του στάθηκαν.

"Ευχαριστώ τον Θεό. Τελικά αυτή η μεγάλη και δύσκολη βδομάδα έφτασε στο τέλος της...! Είμαι ευλογημένος γιατί κατά την διάρκεια αυτής της περιόδου ποτέ δεν ένιωσα μόνος. Ο πρόεδρος και η διοίκηση, ο προπονητής μου, οι συμπαίκτες μου και όλοι εσείς με τα ενθαρρυντικά σας μηνύματα ήσασταν πάντα δίπλα μου και καταφέρατε να με υποστηρίξετε και να ανεβάσετε την αυτοπεποίθησή μου.

Κυρίως ευχαριστώ τον γιατρό μας και όλο το ιατρικό προσωπικό του Μετροπόλιταν για την φροντίδα.

Ευτυχώς θα επιστρέψω σύντομα, πιο δυνατός από ποτέ για να ανταποδώσω όλη την αγάπη που μου δείξατε. Ευχαριστώ Θεέ μου!".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου