Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Τα συνθήματα της Ρεάλ Μαδρίτης στα ελληνικά!


Vamos Real Madrid!

Λο,λο,λο,λο,λο,
Πάμε Ρεάλ Μαδρίτης, σε ακολουθώ σε όλα τα μέρη κόσμου, 
εγώ σε αγαπώ,
πάμε να κάνουμε μαζί μια βόλτα σε όλο τον κόσμο,
να τους ξεσκίσουμε!

Αυτό λέει ο κόσμος πως είμαστε μεθυσμένοι, τεμπέληδες και δολοφόνοι, δεν τους δίνω όμως σημασία,
πάω παντού,
υποστηρίζω τη Ρεάλ Μαδρίτης, 
είμαι ένας τρελός!

Λο,λο,λο,λο,λο




Είμαι Μαδριδίστα από την κούνια.

Κύριοι, είμαι Μαδριδίστα από την κούνια,
θα βγούμε πρωταθλητές, 
δεν έχω αμφιβολίες,

οι "πολωνοί" να καούν, οι "ινδιάνοι" να κλαίνε, 
και όλοι στην Θιμπέλες να το πανηγυρίσουμε!



Ρεάλ Μαδρίτης, η πρωταθλήτρια.

Η Μαδρίτη να βγει πρωταθλήτρια, 
στη Μαδρίτη υπάρχει μόνο μία,
μόνο εγώ σε αγαπώ, μόνο εγώ σε λατρεύω,
είσαι μέσα στην καρδιά μου!



Πώς να μην σε αγαπώ;

Πώς να μην σε αγαπώ;
Πώς να μην σε αγαπώ;
Αν έβγαινες πρωταθλήτρια Ευρώπης για δέκατη φορά;



Ρεάλ Μαδρίτης, καλή μου φίλη.

Ρεάλ Μαδρίτης, καλή μου φίλη, 
σε υποστηρίζουμε με την καρδιά μας,
αυτή είναι η κερκίδα που θέλει να σε δει πρωταθλήτρια,
δεν με νοιάζει τι λένε, 
δεν με νοιάζει τι λένε οι υπόλοιποι,
εγώ σε ακολουθώ παντού,
κάθε φορά σε αγαπώ περισσότερο.

Ρεάλ Μαδρίτης, καλή μου φίλη,
αυτή τη χρονιά θα ξαναείμαστε μαζί σου,
σε υποστηρίζουμε με την καρδιά μας,
αυτή είναι η κερκίδα που θέλει να σε δει πρωταθλήτρια,
δεν με νοιάζει τι λένε, 
δεν με νοιάζει τι λένε οι υπόλοιποι,
εγώ σε ακολουθώ παντού,
κάθε φορά σε αγαπώ περισσότερο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου