Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΑΕΛ | Περίκο: "Ο Πλεξίδας πάτησε το κεφάλι μου στο τραπέζι"



Καταραμένη αποδεικνύεται η χρυσή φουρνιά της Μάλαγα μιας και μετά από τον Απόνιο, άλλος ένας παίκτης των ακαδημιών έκανε το λάθος να μεταγραφεί στην Superleague. Οι δηλώσεις του Περίκο στην Marca μας κάνουν ρεζίλι παγκοσμίως και προκαλούν δίκαια μίσος για την Ελλάδα!



Ο ισπανός ποδοσφαιριστής αρνήθηκε να βάλει την υπογραφή του στο θέλημα του προέδρου Πλεξίδα όσον αφορά ανεξόφλητους μισθούς. Από εκείνο το σημείο ξεκίνησε η Οδύσσεια του Περίκο που από τον Όλυμπο βρέθηκε στα τάρταρα, όπως χαρακτηριστικά γράφει η ισπανική εφημερίδα. "Με έκλεισαν στην μπουτίκ της ΑΕΛ για να με πιέσουν να υπογράψω, δεν με έπαιρναν στις αποστολές, χτυπούσαν το θυροτηλέφωνο στις 1.00 τα ξημερώματα χωρίς να βλέπω κάποιον στην εξώπορτα, και κάποιοι καλοθελητές μου έλεγαν να φύγω από την Λάρισα γιατί κινδυνεύει η ζωή μου. Όταν γυρνούσα σπίτι, μου έπεφταν τα κλειδιά από τον φόβο".


Ξύλο στο Αλκαζάρ...


Μάλιστα, ο Περίκο δεν σταματάει εκεί και βάζει στόχο να μας ρίξει οπωσδήποτε από την... καρέκλα. "Είχα ραντεβού με τον πρόεδρο Πλεξίδα και αποφάσισα να φέρω και μεταφράστρια μαζί μου. Ο πρόεδρος της απαγόρευσε την είσοδο και άρχισε να την φωνάζει πουτάνα και πως εκείνη κοιμόταν μαζί μου. Τότε θελήσαμε να φύγουμε και ο Πλεξίδας μου επιτέθηκε, με έπιασε από τον λαιμό, μου έριξε δυο μπουνιές, με έβαλε στο γραφείο του και με κρατούσε το κεφάλι πάνω στο τραπέζι. Η διερμηνέας κάλεσε αμέσως την αστυνομία".


Μαφιόζικο συμβόλαιο


Μάλιστα, ο πρόεδρος Πλεξίδας φώναζε τον Περίκο "μεθυσμένο" και τον κατηγορούσε πως δεν πήγαινε στις προπονήσεις ενώ είχε τα καλύτερα εργομετρικά στην Λάρισα. Ο Περίκο έχει απευθυνθεί στις ομοσπονδίες Ελλάδας και Ισπανίας με τους υπευθύνους να παθαίνουν ισχυρό σοκ με όσα αντίκρισαν. "Το συμβόλαιό σου είναι γεμάτο παρανομίες", τον ενημέρωσαν και ήδη ο Περίκο έχει κάνει την σχετική καταγγελία για τα οφειλόμενα.

Μετά από τις πολλές απειλές που δέχτηκε για την ζωή του, πλέον βρίσκεται στην Ανδαλουσία απομακρυσμένος από τον κίνδυνο και γεμάτος ανυπομονησία να ξαναπαίξει ποδόσφαιρο...



Που είναι οι έμπειροι Νεμπεγλέρας, Μουλόπουλος, Κουρτεσιώτης και Μελισσάς; Φοβούνται τον πρόεδρο Πλεξίδα; Αξιοπρέπεια ή τελευταία ένσημα;


Η Λάρισα του 2015 είναι μια καρικατούρα μπροστά στην ιστορία της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου