Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Τα συνθήματα της Ατλέτικο Μαδρίτης στα ελληνικά!


  • Nuestro amor te lo damos así:  Φόρτσα Ατλέτι είμαστε εδώ, την δικιά μας αγάπη την δείχνουμε με αυτό τον τρόπο, την δικιά μας περηφάνια και πίστη την υπερασπίζομαι όπου κι αν πας, ένα ιστορικό παρελθόν, ένα μέλλον ένδοξο, πολλά χρόνια μάχης για σένα, λο λο λο λο λο...



  • Soy uno del Frente:  Πάμε Ατλέτι, σε ακολουθώ σε όλα τα μέρη της γης, σε αγαπώ, θα κάνω τον γύρο του κόσμου, πρέπει να δείξετε πιο πολύ "αρχ.....", αυτό που λέει ο κόσμος ότι είμαστε μεθυσμένοι, τεμπέληδες και εγκληματίες δεν ισχύει για μένα, πάω σε όλα τα μέρη, είμαι ένας της Frente, είμαι ανεξέλεγκτος, λο λο λο λο λο...



  • Jamás te dejara esta hinchada:  Πάμε πρωταθλήτρια, με "αρχ....." νικάμε σήμερα, είμαι ανεξέλεγκτος, θέλω να σε δω πρωταθλήτρια, ποτέ, ποτέ δεν θα σε αφήσει αυτή η κερκίδα, στα καλά και στα άσχημα θα σε εμψυχώνει...



  • Voy a animarte hasta reventar:  Θα σε υποστηρίζω μέχρι να κάνεις το "μπαμ", δεν με νοιάζει αν πρέπει να ταξιδέψω, κανένας δεν κατάλαβε ποιο ήταν το πάθος μου, σε έχω μέσα στην καρδιά μου, λο λο λο λο λο...



  • Que aprendan a pitar:  Ολε λε Ολα λα, αν δεν θέλουν βία να μάθουν να σφυρίζουν...



  • Ole, ole, ole, Cholo Simeone...



  • El Retiro es español:  Είναι ισπανικό, το Ρετίρο είναι ισπανικό, δεν είναι πάρκο του Εκουαδόρ, το Ρετίρο είναι ισπανικό, είναι ισπανικό...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου