Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Τι θα μου "μείνει" από το Αστέρας Τρίπολης - Σκόντα Ξάνθη

Δικαιώθηκα που αφιέρωσα τον χρόνο μου σε αυτό το εκπληκτικό ματς. Ας βάλουν όλη την Superleague να κυλιέται μες στις λάσπες!

Το θέαμα ήταν φοβερό και με τέτοια παραδείγματα αξίζει να δοθεί στήριξη στο ελληνικό ποδόσφαιρο, έχει να δώσει και θα το λέω συνέχεια. Μην το υποτιμάτε,το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο χορτάρι αλλά σε κάτι τύπους στην εξέδρα.

  • Μου άρεσε πολύ η ψυχή που έδειξε η Σκόντα στο πρώτο ημίχρονο. Κατάφερε να ανατρέψει το σκορ γρήγορα-γρήγορα.

  • Δεν μου άρεσε το ότι το παιχνίδι του Αστέρα βασιζόταν τόσο πολύ στον Ν'ντο. Τα πάντα περνούσαν από τα πόδια του, και δημιουργικά δεν το 'χει. Εκεί χάνει η ομάδα.

  • Πλάκα είχε το μάλωμα του Ουσέρο με το σημαιάκι του κόρνερ.

  • Παράξενο ήταν που ο Ναβάρο βγήκε αλλαγή και δεν πήγε στον πάγκο, αλλά στην φυσούνα. Δεν μου φάνηκε πως είχε νεύρα με τον προπονητή του αλλά με την απόδοσή του.

  • Από τα γκολ μου άρεσε πάρα πολύ το δεύτερο της Σκόντα και όλη της η ενέργεια. Ο Κάλβο έφυγε από τα αριστερά,μετατοπίστηκε χωρίς την μπάλα στο κέντρο και κινήθηκε οριζόντια προς τα δεξιά. Στη συνέχεια, πάσαρε στον Μαρίν. Μετά:


  • Μπράβο στον Αστέρα που είχε ελεύθερη είσοδο για τις γυναίκες αν και με τέτοιο καιρό δεν θα πήγαιναν γιατί θα χαλούσε το μαλλί τους. Οπότε τζάμπα καλό!

Η διοίκηση του Αστέρα πρέπει να δώσει εξηγήσεις για τις διαφημιστικές πινακίδες. Ήταν καθαρά θέμα τύχης το ότι κάποιος ποδοσφαιριστής δεν τραυματίστηκε σοβαρά ή ακόμα και μοιραία. Σε κάποιες μονομαχίες, ειδικά στα δυνατά τάκλιν, ήταν σαν να βλέπουμε παιχνίδι θανάτου. Υπάρχουν δύο σενάρια.

  • Ή προτίμησε τα λεφτά των διαφημίσεων από τους παίχτες.
  • Ή απλά είναι άμπαλη, και δεν ήξερε πως με τέτοιο καιρό και με τις πινακίδες τόσο κοντά ήταν σχεδόν σίγουρο πως θα υπήρχαν άσχημοι τραυματισμοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου