Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Η Πρέμιερ Λιγκ στα μέτρα μας. Ο Μπάμπης Καραδήμας σχολιάζει.

Το αγγλικό πρωτάθλημα είναι μια σπουδαία ποδοσφαιρική παράσταση ανώτατου επιπέδου. Τελευταία στην χώρα μας έχουμε επικεντρώσει το ενδιαφέρον στην διαιτησία της Πρέμιερ και στο παρασκήνιο. Η Πρέμιερ Λιγκ στα μέτρα του έλληνα οπαδού. Ότι όλα είναι ενάντια στην ομάδα του.
Αυτό με πειράζει πολύ. Είμαι από τους ανθρώπους που βλέπω Πρέμιερ,που μου αρέσει, που χαίρομαι. Είμαι φίλαθλος της Τότεναμ αλλά χαίρομαι κάθε αγώνα. Εδώ και κάποιον καιρό υπάρχουν άρθρα σχετικά με την εύνοια της Γιουνάιτεντ. Εγώ τα θεωρώ άστοχα, μη αληθή και γενικά πολύ κατώτερου επιπέδου και κυρίως βλέπω πολύ κόσμο να μην έχει καταλάβει τι είναι η ΠΡΕΜΙΕΡ ΛΙΓΚ. Πρέμιερ Λιγκ είναι το πρωτάθλημα των γεμάτων γηπέδων, των εξαιρετικών παικτών, του ρυθμού, του πάθους με την μπάλα. Για να καλύψω και το θέμα παρασκήνιο όλες οι ομάδες έχουν ευνοηθεί ή αδικηθεί. Το θεωρώ φυσικό μιας και ο διαιτητής βλέπει και δίνει ό,τι πιστεύει.
Η ανάλωση σε παρασκήνια και εύνοιες είναι τα κατάλοιπα που μένουν από ένα αισχρό πρωτάθλημα, το ελληνικό , που μας έχει δώσει αφορμές να μιλάμε για τέτοια πράγματα. Η Πρέμιερσιπ έχει δώσει; Θεωρώ πως κάπου πρέπει να σταματήσει όλο αυτό. Από μέρους μου δεν θα ξαναασχοληθώ με τέτοια άρθρα, το θεωρώ κακό. Εγώ την Πρέμιερ την έχω ψηλά, ως ποδόσφαιρο, ως επίπεδο, ως όλα. Είναι το τελευταίο που θα γράψω για την ματιά των ελλήνων φιλάθλων, για κάτι τέτοιο πολύ ανώτερο. Εσείς είστε μαζί μου; Αγαπάτε το Αγγλικό Πρωτάθλημα; Τότε ελάτε μαζί μου στο δρόμο που θα ακολουθήσω.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου