Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη από τον Αντρέα Τάτο! Σε αποκλειστικότητα!

Ο άσσος του Ολυμπιακού άνοιξε την καρδιά του στο Παίξε Μπάλα! και πήρε θέση για ουκ ολίγα θέματα. Μπορεί οι εμφανίσεις του να είναι μετρημένες στον Ολυμπιακό,ωστόσο, έδειξε με τα λεγόμενά του ότι είναι σε εξαιρετική φόρμα!

Αντρέα πώς βλέπεις τη συμμετοχή σου φέτος στον Ολυμπιακό; Πιστεύεις ο Λεονάρντο Ζαρντίμ θα σου δώσει ελπίδες να συμμετάσχεις σε άλλον αγώνα; Απ: Είναι δύσκολα τα πράγματα. Είμαι σε μια μεγάλη ομάδα,όπως ο Ολυμπιακός. Εντάξει από εκεί και πέρα έχω δείξει αν μπορώ να παίξω. Στην προετοιμασία έχω παίξει σε όλα τα φιλικά,μου έδωσε πολύ χρόνο ο προπονητής μου. Από εκεί και πέρα όμως,εντάξει τραυματίστηκα, είχα έναν σοβαρό τραυματισμό στην γάμπα μου. Έπρεπε να λείψω για αρκετό διάστημα. Από εκεί και πέρα συμμετοχές τώρα μπαίνω στις αποστολές. Πιστεύω όμως ότι σιγά-σιγά ο προπονητής θα μου δώσει και μένα την ευκαιρία και θα δείξει άμα μπορέσω να την αρπάξω και να παίξω. Πιστεύω ότι είναι δύσκολα τα πράγματα,έχει καλούς παίχτες ο Ολυμπιακός αλλά πιστεύω ότι και εγώ θα πάρω το χρόνο μου.

Πιστεύεις ότι είναι καλύτερο για σένα να αποδείξεις την αξία σου μέσω των προπονήσεων ή να πας τον χειμώνα κάπου δανεικός; Απ: Δεν το σκέφτομαι καν αυτό,να πάω κάπου δανεικός. Θα κανονίσω εδώ πέρα να παλέψω να δείξω ότι αξίζω σε ανθρώπους που με πιστεύουνε και να δικαιώσω με την παρουσία μου ότι καλά έκανε ο Ολυμπιακός και με πήρε στην ομάδα και πάνω από όλα αξίζει.

Το 'χεις μετανιώσει καθόλου; Απ: Όχι,καθόλου. Τι να μετανιώσω; Είμαι στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδος. Κανένας ποδοσφαιριστής στην ηλικία μου,κανένας ποδοσφαιριστής δεν μπορεί να μην έρθει στον Ολυμπιακό. Είναι το μεγαλύτερο σωματείο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη είναι μία πολύ δυνατή ομάδα.



Ο Ατρόμητος,η προηγούμενή σου ομάδα, παραπαίει. Πιστεύεις ότι πονάει στη θέση του επιθετικού; Απ: Εντάξει,ο Ατρόμητος είναι άλλο κεφάλαιο. Πιστεύω ότι έχει καλή ομάδα. Απλώς και εκεί πέρα έχει κάνει πολλές μεταγραφές,καινούριος προπονητής. Πιστεύω σιγά-σιγά να βρει το δρόμο της μέσα απ'τη δουλειά και θέλει μεγάλη προσαρμογή γιατί είναι πολλοί καινούριοι ποδοσφαιριστές και καινούριος προπονητής.

Ο Ολυμπιακός πιστεύεις έχει ελπίδες για να περάσει από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ; Απ: Πιστεύω ότι αυτό το παιχνίδι με την Μονπελιέ στο Καραϊσκάκη είναι το κλειδί. Αν κερδίσουμε πιστεύω,ναι. 

Ποιος είναι ο καλύτερος φίλος σου στην ομάδα, στον Ολυμπιακό; Απ: Εντάξει,παρέα κάνω με πολλούς ποδοσφαιριστές,είναι όλοι καλά παιδιά. Με τον Κώστα ήμασταν και στον Ατρόμητο. Έχω γνωρίσει τον Σιόβα, τον Μανιάτη,τον Τοροσίδη. Με όλα τα παιδιά κάνω παρέα.  Εντάξει, είναι και δύσκολο να πας κάπου για καφέ με κάποιον γιατί άλλος μένει στη Γλυφάδα π.χ.,άλλος μένει στο Χαϊδάρι. Απλά κάνω παρέα με όλα τα παιδιά,είναι πολύ καλοί χαρακτήρες όλοι τους.


Παίχτες που έχεις συμπαίχτες όπως ο Ρόι Κάρολ,που έχει διεθνή καριέρα είναι ίνδαλμα για σένα; Μαθαίνεις κάτι απ' αυτό; Απ: Σίγουρα είναι ένα ίνδαλμα ο Ρόι Κάρολ και ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής, με μεγάλη εμπειρία και προσωπικότητα. Αλλά για μένα το είδωλο στον Ολυμπιακό είναι ο Ιμπαγάσα. Ο Ιμπαγάσα είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής που έχει περάσει από την Ελλάδα ποτέ,κατά τη γνώμη μου. Και έχει μεγάλη προσωπικότητα και είναι πολύ καλός χαρακτήρας. 

Είναι μέσα στους στόχους σου να ξαναγυρίσεις στην εθνική Ελλάδος; Απ: Σίγουρα,στην εθνική Ελλάδος ήμουνα απ' έξω και δεν έχω παίξει καθόλου. Μόνο μια ευκαιρία είχα από τον κύριο Σάντος. Εντάξει από κει και πέρα αν δεν παίζεις στην ομάδα που ανήκεις δύσκολα μπορείς να παίξεις στην εθνική. Υπομονή, δουλειά και τίποτα άλλο.



(Η συνέντευξη δόθηκε στις 29/10/2012, λίγες ώρες πριν το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Άρη.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου