Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ολιβιέ Καπό| Ξεφτίλισε Λεβαδειακό και Κομπότη!



Η αδιαφάνεια στον Λεβαδειακό λύθηκε χάρη στον γάλλο διεθνή άσσο. "Ο Κομπότης οπλοφορεί, απειλεί τους παίκτες και θα σκότωνε την οικογένειά μου". Μια άχρηστη ομάδα στην Superleague...



Ο Ολιβιέ Καπό έκανε δηλώσεις (Sofoot) και έδωσε τις κατάλληλες απαντήσεις σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στον Λεβαδειακό. Ο φίλαθλος πλέον γνωρίζει για όλα αυτά που τόσα χρόνια αποσιωπούνται τεχνηέντως.

Συγκεκριμένα, ο πρώην παίκτης των Βοιωτών έκανε λόγο για συνθήκες σκλαβιάς στην Ελλάδα. "Πολλά συμβόλαια είναι μαύρα, και όταν πηγαίνεις στους αρμόδιους θεσμούς να πάρεις τα δεδουλευμένα σου λένε δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο".

Για τον "άγιο" Κομπότη: "Νομίζω τιμωρήθηκε για τρία χρόνια για συναλλαγή παιχνιδιών, δε ξέρω καν αν μπήκε φυλακή. Έχει σωματοφύλακες, πιστεύετε είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Δηλαδή ο πρόεδρος της Λυών έχει σωματοφύλακες όταν περπατά; Μερικές φορές οπλοφορεί. Κάνει συναντήσεις έναν με έναν με τους ποδοσφαιριστές. Όλοι στα αποδυτήρια τρέμαμε να του μιλήσουμε. Ο πρόεδρος της ομάδας είναι μαφία".



Ποιος μαλάκας ήταν ο γείτονας του Καπό; "Πριν από ένα παιχνίδι, δέχτηκα κόσμο στο σπίτι μου και γείτονες μου ζητούσαν να πάρω κόκκινη κάρτα επειδή το είχαν ποντάρει στο στοίχημα  και μου υποσχέθηκαν να μου έδιναν μέρος από τα κέρδη". 

Οι απειλές του προέδρου: "Την επόμενη ημέρα με πήρε τηλέφωνο ο πρόεδρος να μου πει εάν δέχτηκα την πρόταση. Του είπα ότι εγώ είμαι άνθρωπος νομοταγής, δεν κάνω τέτοια και εάν ήθελε ένα παιχνίδι να είναι διεφθαρμένο, θα μπορούσε να ρθει να μου ζητήσει να εγκαταλείψω την ομάδα. Μου είπε: "Δε θα πας πουθενά. Θα σε σκοτώσω μαζί τα παιδιά σου και τη γυναίκα σου. Δε θα ξαναδείς την οικογένειά σου."




Η απάντηση του Λεβαδειακού, μια ανακοίνωση μετά από μπάρμπεκιου με σουβλάκια και μπύρες: "Όσα άλλα αναφέρει ο ποδοσφαιριστής στην συνέντευξή του είναι αποκύημα της φαντασίας του, λόγω της οδυνηρής οικονομικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται (καθημερινά φθάνουν ειδοποιητήρια για οφειλές του στη Γαλλία) και επιφυλασσόμαστε παντός νομίμου δικαιώματός μας".

Ο Κομπότης θα πρέπει να σέβεται τον Καπό. Ο γάλλος ήταν "πολύς" για μια ανύπαρκτη ομάδα όπως ο Λεβαδειακός. Μόνο αηδία προκαλεί η συγκεκριμένη ΠΑΕ όταν προβάλλει ως παράδειγμα τα ειδοποιητήρια οφειλών, σε μια χώρα που υφίσταται οικονομική κρίση. Καλύτερα τίμιος και φτωχός παρά με μαύρο χρήμα στην τσέπη...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου