Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Το έριξε και πάλι το φαρμάκι του ο Μόου!

Ο Μοουρίνιο όταν ήταν στην Ισπανία μιλούσε για την Πρέμιερ Λιγκ και τώρα που είναι στην Αγγλία μιλάει για την Λα Λίγκα.

Μιλώντας στο ESPN, έκανε κάποια κομπλιμέντα στον εαυτό του: "Ποιος είναι ο καλύτερος προπονητής της καλύτερης Ρεάλ Μαδρίτης της ιστορίας; Εγώ φυσικά: 100 πόντοι, 121 γκολ και πρωταθλητής κόντρα στην καλύτερη Μπαρτσελόνα που υπήρξε ποτέ. Είμαι μοναδικός."

Επίσης, τόνισε πως η Ρεάλ μόνο αμυντικά δεν έπαιζε στην θητεία του. "Εκείνη ήταν μια ομάδα αμυντική; ΄Η μήπως είναι η Τσέλσι; Όχι, όμως ένα ψέμα επαναλαμβανόμενο μερικές φορές γίνεται αντιληπτό ως αλήθεια. Οι ομάδες μου είναι κατασκευασμένες για να νικούν και να κυριαρχούν".

"Εγώ είμαι ο πρωταθλητής της La Liga των ρεκόρ. Αυτή είναι η θέση μου στην ιστορία".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου