Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

5 αναμνηστικά εισιτήρια από την ματσάρα ΠΑΟΚ - Μακάμπι Χάιφα! Οι πρώτοι 5 κερδίζουν!

Από 0-2 έγινε 2-2 στο ημίχρονο και 3-2 τελικό, είχε 2 χαμένα πέναλτι, ήταν ένα ματς μυστήριο αλλά και πολύ θεαματικό.

Έχετε την ευκαιρία να βάλετε στο συρτάρι ή τον τοίχο σας ένα εισιτήριο από τον συγκεκριμένο αγώνα που σίγουρα άφησε εποχή με αυτά που διαδραματίστηκαν!

Το μόνο που χρειάζεται είναι να γράψετε ένα comment σχετικό με το ματς. Οι πρώτοι πέντε κερδίζουν. Επίσης, πρέπει να μένετε Θεσσαλονίκη ή να έχετε κάποιον φίλο στην πόλη έτσι ώστε να τα δώσω και να μην μπλέκουμε με αντικαταβολές και τα συναφή.





5 commemorative tickets from the great game PAOK - Maccabi Haifa! The first 5 win!


0-2, 2-2 at halftime and 3-2 the final score, two lost penalties... It was a mysterious game but very spectacular,too.

You have the opportunity to put in a drawer or at wall a ticket from this definitely historical match after what happened!

All you need is to write a comment relevant to the match. The first five win. They also need to stay in Thessaloniki or have someone in the city in order to give him the ticket. So, we will not entangle with a delivery process or something similar.

28 σχόλια:

  1. εκπληκτικο ματς,μετραει ακομα ο διαγωνισμος για τα εισιτηρια ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλουν ψάξιμο, νομίζω πως τα έχω ακόμα. Μένεις Θεσσαλονίκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι θεσσαλονικη μενω,επειδη μαζευω εισιτηρια του παοκ και γενικα ολων των ομαδων,μηπως εχεις και καποια αλλα εισιτηρια;ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με την Μακάμπι έχω διαθέσιμα! Αν θες πες μου για ποιο-α ακόμα ματς ενδιαφέρεσαι πολύ, μήπως και έχω στην άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. με την ιντερ στο φιλικο και με την τοττεναμ ειχα παει αλλα δεν μπορω να τα βρω. Αλλα θα μπορουσες να με πεις αν εχεις καποιο αλλο διαθεσιμο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έχω αρκετά, αλλά όχι πολλά διπλά. καλύτερα πες μου ποια σκέφτεσαι γιατί έχω κρατήσει από πολλά ματς και δεν μπορώ να τα απαριθμήσω. αν είναι κοιτάω για ίντερ, τότεναμ και πρόσθεσε ποια σκέφτεσαι ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γενικα θα ηθελα τα ευρωπαικα οπως φιορεντινα,φενερ,αλκμαρ,ντιναμο μινσκ,γκινγαμπ και τσσκα μοσχας αλλα και καποια φιλικα οπως με την αιντχοφεν και με την ιντερ,και τελος αμα υπαρχει το εισιτηριο του τελικου με τον παο.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αααα και μηπως εχει και κανενα εισιτηριο απο τα ευρωπαικα του αρη ;πχ μαντζεστερ σιτι η ατλετικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ααα και το ευρωπαικου του παοκ με τη σαμροκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααα και τα ευρωπαικα του παοκ με την ουντινεζε μπριζ και ραπιντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μηπως εχεις καποιο απο αυτα που σου ειπα ;και γενικα οποιο διπλο και αν βρεις(αν δεν εχεις προβλημα)να μου το δωσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπόν, τα έψαξα. Εκτός από της Μακάμπι, θα έχεις των Αλκμάαρ, Μπενφίκα και Ουντινέζε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτος απο του παοκ μηπως εχεις τιποτε αλλα διπλα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααα επισης με την μακαμπι μπορεις να μου δωσεις 3-4 ;μαζευουν και καποιοι γνωστοι μου και μπορω να τα ανταλλαξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κρατήσω και εγώ τίποτα... Δεν μπορώ να σου δώσω περισσότερα από αυτά που ανέφερα.

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν θελω καποιο αλλο,ειμαι καλιμενος με αυτα που με ειπες,απλως επειδη ο διαγωνισμος λεει για 5 μηπως θα μπορουσες να με δωσει της μακαμπι 2 η 3 φορες

      Διαγραφή
  15. Ένας θα έπαιρνε ένα εισιτήριο. Όμως, αφού ενδιαφέρεσαι τόσο θα σου φέρω δύο από αυτό τον αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φιλε,επειδη δεν ειμαι τωρα θεσσαλονικη,δεν γνωριζω ακριβως ποτε θα γυρισω,εσυ ποτε μπορεις να μου τα δωσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα εχω γυρισει σιγουρα,μολις γυρισω θα στειλω μηνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον λεω να συναντιθουμε την παρασκευη κατα τις 3 κατω απο τον λευκο πυργο,αμα σε βολευει πες μου

      Διαγραφή
    2. Ναι ολα καλα, στην εισοδο του λευκου πυργου (απο την πλευρα του δρομου) στις 3 η ωρα. θα φοραω μια φανελα της ραγιο βαγιεκανο.

      Διαγραφή
  18. Γεια σου και παλι,χρονια πολλα και καλη χρονια.Μηπως εχεις κανα καινουριο εισιτηριο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά αρχηγέ! Μπα, φέτος δεν έχω κρατήσει τίποτα...

      Διαγραφή
  19. Μηπως μπορεις να μου δωσεις ενα ακομη εναντιον της μακαμπι για εναν φιλο μου ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή