Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Μουντιάλ 2014| Τα συνθήματα της Αργεντινής!

Γιατί όπως λέει και η κερκίδα: "Η μόνη εθνική που έχει οπαδούς είναι η Αργεντινή". Τα συνθήματα της Αλμπισελέστε μεταφρασμένα στα ελληνικά!



Αργεντινή, σήμερα ήρθαμε να σε δούμε, βγάλε ψυχή, σήμερα δεν γίνεται να χάσεις, σε έχουμε μέσα στην καρδιά μας, αυτή η κερκίδα αξίζει να βγει πρωταθλήτρια!

Αυτή είναι η τρελή κερκίδα της Αργεντινής, αυτή που δεν ξεχνάει ποτέ τα νησιά Φώκλαντς, αυτή που δίνει τη ζωή της για τα χρώματά σου, αυτή που ζητά ψυχή από τους παίκτες για να βγουν πρωταθλητές!

Σε ακολουθώ πάντα, σε όλες τις γωνίες της γης, έρχομαι να σαι δω με τρέλα, θα σε υποστηρίζω περισσότερο όταν χάνεις, είναι ένα τρομερό συναίσθημα, μην προσπαθείς να το καταλάβεις, δεν συγκρίνεται με άλλη κερκίδα, είμαι αργεντίνος στα καλά και στα άσχημα!

Αφήνουμε την ζωή μας στην κερκίδα, ζητάω από τους παίκτες καρδιά και ψυχή, η μόνη εθνική με οπαδούς λέγεται Αργεντινή, η μόνη εθνική που διαθέτει την ψυχή για να βγει πρωταθλήτρια, να βγούμε πρωταθλητές κόσμου είναι αυτό που ονειρεύομαι, οι ποδοσφαιριστές να αφήνουν την ζωή τους στο γήπεδο. Σήμερα ήρθαμε για να σε υποστηρίξουμε να νικήσεις, και ενωμένοι θα φωνάζουμε, όλοι μαζί θα πάρουμε το Μουντιάλ, όλοι οι βραζιλιάνοι θα κλαίνε, για άλλη μια φορά η Αργεντινή θα κερδίσει το Μουντιάλ!

Σήμερα αφήνω τη ψυχή μου στο γήπεδο, θα δω την Αργεντινή, γιατί οι παίκτες θα μου δείξουν ότι θέλουν να νικήσουν, θέλουν να βγουν πρωταθλητές. Το έχουν μέσα τους όπως το έχω και εγώ!


Μπορείτε να τα ακούσετε με τη σειρά στο παρακάτω video:

https://www.youtube.com/watch?v=gx14MqXJlqE



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου