Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Μαραντόνα για Γροντόνα: "Σκεπάζει τα χάλια της Αργεντινής"

Το επεισόδιο ανάμεσα στους δύο ισχυρούς άντρες θα πάει στα δικαστήρια. Ο Μαραντόνα δεν βάζει νερό στο κρασί του!

"Θα μιλήσω με τους δικηγόρους μου", δήλωσε στην τηλεόραση. "Παρόλα αυτά, δεν με νοιάζει. Για λόγους ασφαλείας μου είπαν να φύγω από το γήπεδο 5 λεπτά πριν το τέλος του πρώτου αλλά και του δευτέρου ημιχρόνου. Γκαντέμης εγώ; Ο Γροντόνα το λέει αυτό για να καλύψει την χάλια εμφάνιση της Αργεντινής".

Επίσης, δεν δίστασε να προσβάλλει και τα παιδιά του Γροντόνα, προέδρου της αργεντίνικης ομοσπονδίας. "Στο γήπεδο συναντήθηκα με τα παιδιά του. Και αγκαλιαστήκαμε. Είναι, όμως, δύο χε..ες. Τί περιμένεις; Από τέτοιο πατέρα, τέτοια παιδιά".

Η Τζιαννίνα και τα παιδιά του Γροντόνα έχουν κηρύξει πόλεμο στο twitter.

Μάλιστα, συνέχισε την επίθεση στον Γροντόνα, λέγοντας: "Εγώ έπαιξα με την φανέλα της Αργεντινής. Αυτός δεν αντιλαμβάνεται την "ιδέα" που είναι ο Μαραντόνα. Όμως, με την ηλικία που έχει δεν εκπλήσσομαι. Δεν λειτουργεί το μυαλό του και δεν ξέρει τι να κάνει προκειμένου να μιλήσει για εμένα".

Στις ίδιες δηλώσεις, του επιφύλαξε και την χειρονομία με το μεσαίο δάχτυλο, προκαλώντας τεράστια αμηχανία στον παρουσιαστή της εκπομπής.

Το απόλυτο ξεκατίνιασμα, με δυνατές δόσεις Fame Story...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου