Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Κασίγιας: "Μου είχαν κάνει βουντού"




Το Canal+ δημοσιοποίησε χθες την πολυαναμενόμενη συνέντευξη του Ίκερ Κασίγιας. Ο ισπανός τερματοφύλακας απάντησε σε καυτές ερωτήσεις μακριά από το "τώρα". 



Η συζήτηση του δημοσιογράφου Γκαμπιλόντο με τον Κασίγιας ήταν ιδιαιτέρως ευρεία. Αναμφίβολα, ξεχώρισαν τα σημεία: "Είναι ψέμματα τα λόγια του Μοουρίνιο περί συγγνώμης στον Τσάβι".

Αδυνατώντας να δικαιολογήσει την συμπεριφορά του πορτογάλου: "Την τελευταία χρονιά του Μοουρίνιο κάποιος μου είχε κάνει μάγια ή βουντού. Ωστόσο, την θυμάμαι ως την καλύτερη γιατί χρειάστηκε να δείξω την αντοχή μου".

Για τον παραγκωνισμό του μετά τον τραυματισμό: "Ο Καράνκα δεν είχε πει την αλήθεια για μένα. Είπε ότι δεν ήμουν σε ανταγωνιστικό επίπεδο, όμως, στην πραγματικότητα με είχαν απομονώσει".

"Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στην Ρεάλ Μαδρίτης". Ο Κασίγιας βρίσκεται στο 33ο έτος της ηλικίας του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου