Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ολυμπιακός | Τα συνθήματα της κερκίδας 2014 - 2015!



Ο απόλυτος οδηγός των ερυθρόλευκων συνθημάτων είναι εδώ! Η λίστα με τα τραγούδια της ερυθρόλευκης κερκίδας που περιλαμβάνει τα λόγια καθώς και σχετικά βίντεο.






Οι στίχοι των συνθημάτων




Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ τρελαίνομαι 

Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ, τρελαίνομαι, τρελαίνομαι

Τον Θρύλο μου τον αγαπώ

και πάντα τον ακολουθώ

ούτε λεπτό ούτε λεπτό 

δεν τον αφήνω μοναχό







Χωρίς μυαλό αφού το έχασα κι αυτό

με την αρρώστια που 'χω τον Ολυμπιακό

Για αυτό θα ζω με ένα όνειρο τρελό

ο θρύλος να σηκώσει το ευρωπαϊκό







Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό

όπου πας εσύ πάντα θα μαι εγώ

να σου τραγουδώ

Θρύλε ολέ, ολέ, Θρύλε ολέ, ολέ...





Θρύλε, Θρύλε σ' αγαπώ

ομαδάρα εεεε






Γ..α τους τη μάνα Ολυμπιακέ, 

Θρύλε για τη πάρτη σου τρελαίνομαι,

Όπου και να παίζεις θα σ' ακολουθώ,

Και για σένανε μονάχα τράγουδω


https://www.youtube.com/watch?v=d6clJQGQ8hs




Εκεί ψηλά, ψηλά στο Ντέλε Άλπι,

αφησαμέ ένα κόκκινο πανό,

τ' αφήσαμε εκεί για να θυμίζει,

το 90ο λεπτό

Στο Ντέλε Άλπι πήγαμε χιλιάδες,

και ζήσαμε στιγμές μοναδικές,

και κάναμε μπου....ο το Τορίνο,

για σένα Όλυμπιακέ

Θέε μου κάνε μου ένα χατήρι,

να βγει αλήθεια ένα όνειρο τρελό,

μαζί με μας να δούνε και οι νεκροί μας, 

το Θρύλο μας στον τελικό



https://www.youtube.com/watch?v=j1Eq6Azvbxs







Οε, οε, οε Θρύλε οε, οε, οε

Θρύλε παίξε γερά, παίξε με τσαμπουκά,

και ο κόσμος σου θα τραγουδά










Εδώ εδώ στο γήπεδο αυτό,

γαμ...ε τους τη μάνα να βάλουνε μυαλό






Θύρα 7 και σεις με κάμερες και ποσοστά,

μπάτσοι παντού,

και μεις με ντου, 

για την αρρώστια μας παντού,

Θρύλε ολέ, Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ, τρελαίνομαι

Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ όπου κι αν παίζεις έρχομαι



https://www.youtube.com/watch?v=ptvAUq008iI




Θυμάμαι ακόμα ήμουν παιδάκι,

Όταν με φέρανε μες το Καραϊσκάκη

Στα σκαλοπάτια και στα τσιμέντα

από την κ...α μου δεν έβγαζα κουβέντα

Περάσαν χρόνια και εγώ ακόμα

για σένα τραγουδώ για σένα είμαι λιώμα

μυαλό δεν βάζω και δεν αλλάζω

και την ζωή μου στο πλευρό σου την χαράζω



https://www.youtube.com/watch?v=KHTZheDkWyg




Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέ, Θρυλέ ολέο

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που μου συμβαίνει

και μ' αρρωσταίνει και μου 'χει πάρει το μυαλό

μαστούρα σαν κ' εσένα δεν υπάρχει

τα έχω χάσει, πάω να τρελαθώ


https://www.youtube.com/watch?v=BBZa36ARjN0




Για σένανε μονάχα τραγούδω

γιατί είσαι το κάτι μαγικό

αρρώστια στη καρδιά 

μαστούρα στα μυαλά

παντού και πάντα θα 'μαστε κοντά

Οε, οε, οε, οε...


https://www.youtube.com/watch?v=xdEHt2rgD8Q







Θρύλε η τρέλα που με πιάνει

Όταν στο πούλμαν ανεβώ

Όταν θα φύγω απ'το λιμάνι

για να 'ρθω πάλι να σε δω

πάλι χιλιόμετρα θα γράψω

πάλι θα φύγω απ' τη δουλειά

τους δρόμους κόκκινους θα βάψω

γιατί μου πήρες τα μυαλά

θρύλε γ..α τους μπορείς 

στο πλευρό σου πάντα εμείς

Καραϊσκάκη και στα γήπεδα της γης

θρύλε παίξε δυνατά

γ..α όλα τα μ....α

μια ζωή θα το φωνάζω δυνατά








Όπου κι αν πας

θα χεις εμάς

μην σταματάς, μην σταματάς 

να τους γ...ς

Θρύλε ολέ, Θρυλέ ολέ,

για σένα ζω και τραγουδώ

τρελαίνομαι







Στα αρχίδια μας οι μπάτσοι,

στα αρχίδια μας και η φυλακή,

παντού που..να όλα,

για να μαστε μαζί,

δεν είμαστε καλά,

και όπου παίζεις θα βάζω φωτιά,

μου πήρες το μυαλό, 

και πως να γιατρευτώ


https://www.youtube.com/watch?v=O2eD0QA9qOg





Δεν είμαστε καλά,

δεν έχουμε μυαλό, 

είμαστε άρρωστοι με τον Ολυμπιακό,

θα γίνουμε καλά, 

θα βάλουμε μυαλό,

κι αν δε γίνει αυτό,

στα αρχίδια μας τα δυο, 

θα 'μαστε άρρωστοι με τον Ολυμπιακό,

Θρύλε ολέ, ολέ, ολέ, ολέ...






Οε, οε, οε, οε 

Θρυλέ θεέ






Θρύλε μου η ζωή δεν ξέρω τι θα πει

μόνο εσένα εγώ έχω στο μυαλό

Όπου παίζεις εσύ θα 'μαι και εγώ μαζί

να σου τραγουδώ πόσο σ'αγαπώ






Τα παραπάνω συνθήματα καταγράφηκαν στο παιχνίδι Ολυμπιακός - Ατλέτικο Μαδρίτης με πρωταγωνιστές τη Θύρα 7 και τους οπαδούς του Καραϊσκάκης.






2 σχόλια:

  1. ΘΥΜΆΜΑΙ ΑΚΌΜΑ ΕΙΜΟΥΝ ΠΑΙΔΆΚΙ ΌΤΑΝ ΜΕ ΦΈΡΑΝΕ ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ
    ΣΤΑ ΣΚΑΛΟΠΆΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΜΈΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ Μ ΔΕΝ ΈΒΓΑΖΑ ΚΟΥΒΈΝΤΑ⚪🔴
    ΠΈΡΑΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΑΚΌΜΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΊΜΑΙ ΛΙΩΜΑ
    ΜΥΑΛΌ ΔΕΝ ΒΆΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΆΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΉ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΌ Σ ΤΗΝ ΧΑΡΑΖΩ






    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΥΑΛΟ
    ΕΙΜΑΣΤ ΑΡΡΩΣΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή