Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ο ''πουά'' Μέσσι!

Μεγάλη εμφάνιση από τον Μέσσι στην διαδικασία βράβευσής του για την Χρυσή Μπάλα! Δηλαδή άμα πήγαινε στον Κιάμο έτσι θα 'ταν στάνταρ πρώτη μούρη. Εξτρίμ επιλογή από τον αργεντίνο σταρ που ήταν σαν την μύγα μες στο γάλα. Κατά πάσα πιθανότητα το κουστούμι του ήταν Dolce & Gabbana , μιας και η συγκεκριμένη εταιρεία ένδυσης είναι και επίσημος χορηγός του Μέσσι και τον είχε ντύσει σε προηγούμενη παρόμοια τελετή.


Υποψήφιοι για το συγκεκριμένο βραβείο ήταν οι Μέσσι,Ινιέστα και Ρονάλντο. Η όλη τελετή έλαβε χώρα στην Ζυρίχη και είχε πολλούς εκλεκτούς καλεσμένους.


Ο Μέσσι που έσπασε το 2012 το ρεκόρ των γκολ με τα 91 που πέτυχε,δήλωσε όταν πήρε στα χέρια του το πολυπόθητο βραβείο: 

<<Για να σας πω την αλήθεια αυτό είναι κάπως απίστευτο. Το τέταρτο βραβείο που έχω κερδίσει είναι εκπληκτικό (για να περιγραφεί) με λόγια.

Θα ήθελα να αναγνωρίσω (την προσπάθεια) των συμπαικτών μου στην Μπαρτσελόνα: Ινιέστα είναι φοβερό να προπονούμαι και να παίζω μαζί σου. Επίσης,θα ήθελα να αναγνωρίσω όλους μου τους φίλους στην εθνική ομάδα της Αργεντινής. 

(Επίσης) όλους όσους έχουν εργαστεί μαζί μου, προπονητές και τεχνικό επιτελείο και την οικογένεια και τους φίλους μου.

Επίσης, την γυναίκα και τον γιο μου. Ευχαριστώ πολύ>>.


Οι υπόλοιποι νικητές ήταν:


Γυναίκα ποδοσφαιριστής της χρονιάς: Άμπυ Γουάμπαχ.

Βραβείο Πούσκας: Μίροσλαβ Στοχ.

Προπονητής της χρονιάς: Βιθέντε Δελ Μπόσκε.

Γυναίκα προπονητής της χρονιάς: Πία Σουντχεϊτζ.


Ενδεκάδα της χρονιάς:

Τερματοφύλακας: Ίκερ Κασίγιας.

Αμυντικοί: Ντάνι Άλβες, Ζεράρ Πικέ, Σέρχιο Ράμος, Μαρσέλο.

Μέσοι: Τσάμπι Αλόνσο, Τσάβι Ερνάντεζ, Ανδρές Ινιέστα.

Επιθετικοί: Λιονέλ Μέσσι, Ραδαμέλ Φαλκάο, Κριστιάνο Ρονάλντο.

 Βραβείο Προέδρου: Φραντζ Μπέκενμπαουερ.

Βραβείο Fair Play: Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Ουζμπεκιστάν.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου