Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Κούτσι: Μερικές φορές μυρίζω το Κόσοβο από τη Θεσσαλονίκη.

Αποκλειστικό! Ο Νιάζι Κούτσι βρίσκει το βήμα να κάνει την αυτοκριτική του! Παράλληλα, μιλάει για τον αδερφό του Σέφκι,τις δύο υπηκοότητές του, την πορεία του στον Ατρόμητο,την εμπειρία του στον Πανιώνιο και δείχνει ''διψασμένος'' στην προοπτική να αγωνιστεί σε ομάδα της Θεσσαλονίκης!

Καλημέρα Νιάζι,ο Μπάγεβιτς έφυγε. Είναι κάτι που δεν σου αρέσει; Απ: Δεν ξέρω. Μάλλον είναι καλύτερα να μην μιλήσω για αυτό. Ο Μπάγιεβιτς δεν είναι πια εδώ. Θα μπορούσα να πω πως είμαι περισσότερο χαρούμενος με τον νέο προπονητή.

Νέος προπονητής. Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις; Απ: Νομίζω πως είναι πολύ καλός. Τις πρώτες δύο βδομάδες και παραπάνω που είναι μαζί μας,πιστεύω πως σε όλους όχι μόνο σε μένα αρέσει η προπόνηση που κάνει και ο τρόπος που δουλεύουμε. Μπορώ να δω πως οι παίχτες είναι πιο χαρούμενοι,πιο ανοιχτοί, με κάποιο τρόπο πιο ελεύθεροι να κάνουν πράγματα οπότε είναι ένας καλός οιωνός για το μέλλον.

Ποιος είναι ο στόχος του Ατρομήτου αυτή τη σεζόν; Απ: Τώρα είμαστε εκτός κυπέλλου αν και το κλαμπ ήταν τον προηγούμενο χρόνο στον τελικό. Τώρα,εντάξει πρέπει να μπούμε στα play-offs για να πάρουμε δύο top-players. Τώρα, είναι μόνο αυτή η διοργάνωση,ο καθένας επικεντρώνεται σε αυτό. Πιστεύω πως κάθε βδομάδα η ομάδα βελτιώνεται με τον νέο προπονητή,το νέο σύστημα και τις νέες ιδέες ασφαλώς. Παίρνει χρόνο για να προσαρμοστείς στα νέα συστήματα και αυτό ισχύει για τον καθένα.

Ποια είναι η άποψή σου; Ποιος είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλος στο πρωτάθλημα για σένα; Απ: Εντάξει , αν υποθέσουμε πως ο Ολυμπιακός είναι εκτός γιατί είναι προφανώς σε ένα δικό του επίπεδο, πιστεύω πως είναι ο ΠΑΟΚ. Και πιστεύω πως για την δεύτερη θέση θα υπάρξει μάχη μεταξύ ΠΑΟΚ και Ατρομήτου. Η άποψή μου. Αλλά είμαι μόνο παίχτης,μπορεί να μην ξέρω τίποτα για αυτό.

Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος; Απ: Από το πρώτο μισό δεν είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον εαυτό μου και είμαι πολύ απογοητευμένος με αυτό αλλά θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά και πιστεύω ότι οι στόχοι μου θα γίνουν πραγματικότητα και να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα. Ασφαλώς, θέλω να πετύχω πιο πολλά γκολ από τον πρώτο γύρο και ελπίζω να τα καταφέρω και είμαι σίγουρος πως με τον νέο προπονητή και με το νέο σύστημα πιστεύω πως θα είναι πολύ πιο εύκολο να το κατορθώσω.

Τι θα ήθελες να πεις για τον αδερφό σου; Απ: Τι θα μπορούσα να πω για τον αδερφό μου... Είναι το πρότυπό μου όλα τα χρόνια από τότε που έγινα επαγγελματίας.Οπότε τον σέβομαι,τον αγαπάω και μου αρέσει να τον βλέπω όσο το δυνατόν πιο πολύ. Τον βλέπω στην τηλεόραση ή τον βλέπω live,το κάνω αυτό. Έχω μεγάλο σεβασμό για αυτόν,σέβομαι την καριέρα του η οποία ήταν πολύ καλή αν σκεφτείς το σημείο από το οποίο ξεκίνησε. Το να πας στο εξωτερικό,σε νέα χώρα,να τα ξεκινήσεις όλα από την αρχή δεν είναι τόσο εύκολο όπως πιθανώς κάποιος θα σκεφτόταν. Αλλά κατάφερε να ξεπεράσει όλες αυτές τις δυσκολίες και έγινε παίχτης της Premier League. Πιστεύω πως είναι μεγάλο κατόρθωμα και το σέβομαι αυτό. Για μένα είναι ένας αδερφός που στέκεται δίπλα μου,φίλος,οτιδήποτε. Είναι τα πάντα για μένα. Μιλάμε κάθε μέρα για το ποδόσφαιρο, για οτιδήποτε. Είμαστε σε επαφή κάθε μέρα. Σημαίνει πολλά για μένα.

Νιώθεις πιο πολύ την Φινλανδία ή την Αλβανία; Απ: Όχι,είμαι από το Κόσοβο συγκεκριμένα. Εντάξει,έχω φινλανδικό διαβατήριο,ζω και μεγάλωσα εκεί. Λίγο πριν γίνω 7 χρονών μετακινηθήκαμε στην Φινλανδία αλλά τα συναισθήματά μου είναι περισσότερο με το Κόσοβο που δεν είναι πολύ μακριά από εδώ. Μερικές φορές μυρίζω το Κόσοβο από τη Θεσσαλονίκη τις φορές που ερχόμαστε να παίξουμε εδώ. Αισθάνομαι πιο πολύ το Κόσοβο και μετά τη Φινλανδία. Αλλά εντάξει,είμαι ευγνώμων για την ευκαιρία ζωής που η Φινλανδία έδωσε σε μένα. Ασφαλώς, όμως, δεν είμαι από εκεί.

Θα ήθελες μια μέρα να παίξεις σε ομάδα της Θεσσαλονίκης; Απ: Θα ήθελα πολύ,θα ήθελα πολύ. Και κοιτούσα τις επιλογές μου το καλοκαίρι για να δω αν υπάρχει ενδιαφέρον (από ομάδα της Θεσσαλονίκης). Το οικονομικό πρόβλημα ήταν το θέμα του καλοκαιριού. Δεν μου άφησε την δυνατότητα να σκεφτώ πολύ αν θα έρθω στη Θεσσαλονίκη γιατί έχω οικογένεια. Νοιάζομαι για τα παιδιά μου, για την γυναίκα μου. Όταν σκέφτεσαι έτσι πάντα πας στην επιλογή από την οποία παίρνεις χρήματα. Ακόμα έχω το πρόβλημα με τον Πανιώνιο για τις πληρωμές. Δεν είναι καλό να το έχεις στο μυαλό σου συνέχεια κατά τη διάρκεια της σεζόν. Και ο Ατρόμητος ήταν στην Ευρώπη,ενδιαφέρθηκαν για μένα και ήταν μία καλή και ασφαλής επιλογή για εμένα.

Η εμπειρία σου στον Πανιώνιο ήταν στο τέλος καλή ή κακή; Απ: Όχι,πιστεύω πως ήταν καλή. Ασφαλώς,είχαμε πρόβλημα με τα χρήματα αλλά πιστεύω πως για μένα ήταν πολύ καλό και είμαι ευγνώμων για αυτό. Μου άρεσε η περίοδος που έπαιξα στον Πανιώνιο εκτός από το πρόβλημα με τα χρήματα. Όλα τα άλλα μου άρεσαν. Και όπως είπα προηγουμένως δεν ήταν επιλογή μου να φύγω από τον Πανιώνιο. Η κατάσταση με έκανε να πάρω την απόφαση να φύγω. Δεν εξαρτιόταν από εμένα. Πριν φύγω τους μίλησα και τους είπα πως δεν είναι δικιά μου επιλογή που φεύγω. Εσείς με κάνατε να αποφασίσω έτσι γιατί πρέπει να κοιτάξω την ζωή μου. Όσο θέλω να παραμείνω και να βοηθήσω την ομάδα άλλο τόσο πρέπει να κοιτάξω την καριέρα μου,την οικογένειά μου.


The interview live and in 
    english

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου