Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Κάφα: «Οι αργεντίνες είναι οι πιο ωραίες γυναίκες»


Το βιογραφικό του ξεχωρίζει ανάμεσα στους αργεντίνους του Αστέρα. Πριν φτάσει στην Πελοπόννησο, είχε ήδη παίξει στην Μπόκα των πολλών απαιτήσεων ενώ στην Ισπανία «βρήκε στέγη» στο Μπενίτο Βιγιαμαρίν (Ρεάλ Μπέτις) και στο Ρομαρέδα (Ρεάλ Σαραγόσα). Σε μια εντελώς διαφορετική συνέντευξη, ο Κάφα πέρα από τα επαγγελματικά, κάνει ευρέως γνωστά και μερικά από τα...προσωπικά του.


  •                 Γεια σου Χουάν, ποια είναι η καλύτερη πόλη για να ζεις; Το Μπουένος Άιρες, η Σεβίλλη ή η Τρίπολη;

Απ:  Είμαι ανάμεσα στο Μπουένος Άιρες και στη Σεβίλλη. Πιστεύω ότι η Σεβίλλη είναι ιδανική, έχει τα πάντα, μικρή λεπτομέρεια είναι ότι κάνει πολύ ζέστη. Ωστόσο, διαλέγω το Μπουένος Άιρες γιατί έζησα εκεί πολύ καιρό και είναι μία από τις αγαπημένες μου πόλεις.

  •                Ποιες είναι οι πιο ωραίες γυναίκες;

Απ: Οι αργεντίνες. Θεωρώ ότι και στην Ισπανία είναι όμορφες αλλά επειδή είμαι και αργεντίνος πιστεύω ότι είναι οι καλύτερες.

  •               Τι έκανες με τον πρώτο σου μισθό;

Απ: Με τον πρώτο μου μισθό, με τον πρώτο μου μισθό... Δεν θυμάμαι. Νομίζω ότι τα ξόδεψα για να συγκατοικήσω με έναν συμπαίκτη μου όταν έπαιζα στην Μπόκα,χρειαζόταν να νοικιάσουμε ένα διαμέρισμα.

  •         Ποιος είναι ο καλύτερός σου φίλος στον Αστέρα Τρίπολης;

Απ: Πολλοί. Με τους αργεντίνους είμαστε ένα πολύ δεμένο γκρουπ και θα ήταν πολύ άδικο να διαλέξω έναν.

  •              Όμως, μπορείς να επιλέξεις έναν που είναι «κορυφή» για σένα;

Απ: Θα ήταν πολύ άδικο να αφήσω έναν απ’έξω.

  •         Ο καλύτερος προπονητής με τον οποίο έχεις συνεργαστεί;

Απ: Πολλοί. Πολλοί με έχουν διδάξει καλά πράγματα. Πιστεύω ότι σε ανθρώπινο επίπεδο, ο Έκτορ Κούπερ, ήταν πολύ σημαντικός για μένα ενώ σε τακτικά θέματα ο Μαρσελίνο Γαρσία Τοράλ στη Σαραγόσα ήταν πολύ σημαντικός για την καριέρα μου.



  •         Θεωρείς ότι ήταν άδικο να φύγει ο Τσιώλης από τον Αστέρα;

Απ: Είναι μια ερώτηση πολύ δύσκολη, νομίζω ότι δεν είμαστε εμείς αυτοί που κρίνουμε αυτή την κατάσταση. Όλες οι αλλαγές είναι καλές και ελπίζουμε πως το νέο πλάνο θα είναι καλό και για εμάς.

  •        Ποιο είναι το όνειρό σου επαγγελματικά;

Απ: Έχει ήδη πραγματοποιηθεί, για την ακρίβεια ήταν δύο. Ήθελα μια μέρα να παίξω στην Ευρώπη και πραγματοποιήθηκε καθώς έπαιξα σε ένα πολύ μεγάλο σύλλογο της Ισπανίας. Επίσης, βγήκα πρωταθλητής Αργεντινής δυο φορές. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν έχει μείνει κάποιο άλλο όνειρο, αλλά σίγουρα έχουν πραγματοποιηθεί τα όνειρά μου από ποδοσφαιρική άποψη.

  •      Η δεύτερή σου εθνικότητα είναι ιταλική, δεν θα ήθελες να παίξεις για παράδειγμα σε μια ιταλική ομάδα;

Απ: Όχι, όχι. Το ότι έπαιξα στο ισπανικό πρωτάθλημα ήταν πολύ σημαντικό για μένα,δεν έχω τέτοιο όνειρο στην πραγματικότητα.

  •          Ποιος είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής της εταιρείας που σε εκπροσωπεί, η ProSoccer24, κατά την άποψή σου;

Απ:  Φοβερός είναι ο Λισάντρο Λόπεζ που ήταν συμπαίκτης μου και τώρα βρίσκεται στην Χετάφε. Έχει τρομερή εξέλιξη και είναι ένας κεντρικός αμυντικός της εθνικής. Επίσης, θα διάλεγα τον Πάμπλο Αϊμάρ.

  •        Η Σεβίλλη ή η Ρεάλ Μπέτις έχει πιο πολλούς οπαδούς;

Απ: Η Μπέτις, για εμένα η Μπέτις. Πιστεύω ότι στην πόλη της Σεβίλλης είναι μισοί-μισοί αλλά στα χωριά είναι όλοι οπαδοί της Μπέτις.


  •       Ποιο είναι το γήπεδο που σε έχει εντυπωσιάσει περισσότερο;

Απ: Είχα την ευκαιρία να επισκεφτώ το Στάμφορντ Μπριτζ όταν ήμουν μικρός και μετά νομίζω ότι το στάδιο που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το Σαντιάγο Μπερναμπέου. Είναι ένα πολύ ολοκληρωμένο γήπεδο, με υψηλή τεχνολογία και με φοβερή ιστορία.

  •      Τους ουρουγουανούς ή τους βραζιλιάνους συμπαθείς πιο πολύ;

Απ: Πολύ δύσκολη ερώτηση. Πιστεύω τους βραζιλιάνους για την ιστορία τους και για το πως παίζουν ποδόσφαιρο,επίσης. Μου αρέσει περισσότερο το βραζιλιάνικο ποδόσφαιρο από αυτό της Ουρουγουάης.

  •     Ωστόσο, σαν ανθρώπους,σαν κράτος;

Απ: Η Βραζιλία έχει πιο μεγάλη ποικιλία πραγμάτων και η Ουρουγουάη είναι μια χώρα πολύ μικρή, πολύ όμορφη, όμως, θα διάλεγα την Βραζιλία.

  •     Μπορεί η Αλμπισελέστε να κάνει κάτι στην Βραζιλία;

Απ: Όταν έχεις κατακτήσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο, είναι λογικό να έχεις ελπίδες για το καλύτερο δυνατό. Τώρα έχουμε μία πολύ καλή εθνική, ένα καλό σύνολο παιχτών όπως σχολιάζεται και ελπίζουμε να πάρουμε τον τίτλο που αξίζει ο Μέσσι. Είναι μία διάκριση που του λείπει.

  •     Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα από την Θεσσαλονίκη;

Απ: Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ, ο ΠΑΟΚ είναι πολύ πιο δυνατός από τον Άρη. Είναι,όμως, δύο ομάδες με πολύ πάθος, πολύ μεγάλες. Ο ΠΑΟΚ είναι πιο δυνατός,όμως, τώρα.

  •    Το ψευδώνυμό σου είναι ο «βιολιστής της στέγης», όμως στην πραγματικότητα ξέρεις να παίζεις βιολί;


Απ: Όχι, όχι δεν μου αρέσει. Είναι ένα ψευδώνυμο που δεν μου αρέσει, πάντα το λέω. Νομίζω ότι μου το «κόλλησαν» την πρώτη μου χρονιά στην Άρσεναλ Σαραντί, γιατί πανηγύρισα ένα γκολ έτσι, εντελώς στην τύχη,τίποτα περισσότερο. Δεν μου αρέσει πολύ.



La entrevista en español aqui, gracias!: 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου