Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Αποκλειστικό! Συνέντευξη Πάμπλο ντε Μπλάσις : "Ο Ολυμπιακός δεν μου έχει κάνει πρόταση"


Ο Πάμπλο ντε Μπλάσις μιλάει για την ζωή του στην Τρίπολη καθώς επίσης και για το γίγνεσθαι στον Αστέρα. Επιχειρηματολογεί σχετικά με την "επιτυχημένη χρονιά" της ομάδας. Επίσης, εκφράζει την πίστη του για μία ιστορική ευρωπαϊκή πορεία!


-Είσαι ένας ποδοσφαιριστής από χρυσάφι για τον Αστέρα Τρίπολης. Πώς σε ανακάλυψαν;

Απ: Η αλήθεια είναι ότι είχα μιλήσει με τον εκπρόσωπό μου σχετικά με το ενδιαφέρον του Αστέρα. Δεν ξέρω ακριβώς πως με ανακάλυψαν, όμως είμαι ευχαριστημένος που βρίσκομαι στην Τρίπολη.

-Σου αρέσει η πόλη;

Απ: Ναι είναι λίγο μικρή και ήρεμη. Περνάω πολύ καλά. Είμαι ένας τύπος που του αρέσει να περνάει πολύ χρόνο στο σπίτι του. 

-Λα Πλάτα (η πόλη γέννησής του) ή Τρίπολη;

Απ: Η Λα Πλάτα, σίγουρα. Δεν την αλλάζω με τίποτα!

-Έχετε αλλάξει δύο προπονητές αυτή τη χρονιά. Με ποιον συνεργάζεσαι καλύτερα;

Απ: Η ομάδα είναι μία. Πάντα προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό ανεξαρτήτως προπονητή. Οι παίκτες λειτουργούν για την ομάδα. Για αυτό δεν ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα. Και οι δύο, πάντως, είναι καλοί προπονητές.

-Θεωρείται πλεονέκτημα που ο τωρινός σας προπονητής, ο κ. Βεργέτης, μιλάει ισπανικά;

Απ: Ναι είναι. Για κάποια πράγματα είναι ένα πλεονέκτημα γιατί ο διάλογος γίνεται ευθέως. Πιθανώς αυτό ωφελεί περισσότερο τον διάλογο μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Γίνεται πιο γρήγορα. Πριν σκεφτόμουν πολύ ώρα πριν πω κάτι στον προπονητή ή αυτός σε μένα. Ήταν δύσκολο να μεταφραστεί, το "ρίχνεις" στην νοηματική. Τώρα είναι καλύτερα.

-Το στυλ σου μοιάζει πολύ με αυτό του Μπουονανότε της Γρανάδα. Πιστεύεις ότι θα μπορούσες να παίξεις στο ισπανικό πρωτάθλημα;

Απ: Δεν το ξέρω. Μοιάζει πολύ μακρινό. Νοιώθω πως έχω κάνει ένα πολύ καλό χρόνο στην Τρίπολη. Ξέρω πως προσωπικά έχω πίστη, δεν έχω αμφιβολίες γύρω από αυτό. Ελπίζω να μπορέσει να δοθεί μια τέτοια ευκαιρία.

-Όταν κάποιος παίζει καλά κόντρα στον Ολυμπιακό είναι σύνηθες να συνδυάζεται το όνομά του με τους ερυθρολεύκους. Σε έχουν ζητήσει στην πραγματικότητα;

Απ: Επισήμως όχι. Κάποιοι φίλοι μου με ενημέρωσαν σχετικά με κάποιο ενδιαφέρον, όμως, επισήμως δεν μου ήρθε τίποτα. Είναι ωραίο μεγάλες ομάδες να ενδιαφέρονται για έναν παίκτη. Ωστόσο, είμαι πολύ ευχαριστημένος στην Τρίπολη. Η αλήθεια είναι πως δεν θα το σκεφτόμουν σε αυτή την χρονική περίοδο. Σκέφτομαι μόνο τα πλέι-οφς.

-Θέλεις να αλλάξεις παραστάσεις και να αποχωρήσεις από την Τρίπολη;

Απ: Πιο πολύ δεν είναι ότι θέλω να φύγω από την Τρίπολη. Αν πήγαινα σε μια ομάδα μεγαλύτερη, αυτής της χώρας ή οποιασδήποτε της Ευρώπης, θα σήμαινε για μένα πρόοδο. Όπως είπα προηγουμένως είμαι πολύ άνετα στην Τρίπολη και δεν με ενοχλεί αν κάτσω έναν χρόνο ακόμη. Πιστεύω πως από πλευρά εξέλιξης θα ήταν ένα βήμα μπροστά (αν αποχωρούσα). Δεν θα με φόβιζε να φύγω αν με ζητούσαν. Θα μου άρεζε να πάω σε κάποια άλλη χώρα.

-Ποιο είναι το αγαπημένο σου πρωτάθλημα;

Απ: Μου αρέσει πολύ το ισπανικό, το αγγλικό και τελευταία μου αρέσει επίσης το γερμανικό. Οι ομάδες στην Γερμανία παίζουν πολύ γρήγορα με πολλές επιθέσεις. Είναι ένα ποδόσφαιρο πολύ επιθετικό. Αυτά τα πρωταθλήματα που οι ομάδες είναι οι πρωταγωνιστές μου αρέσουν πολύ.

-Είσαι ικανοποιημένος με την φετινή πορεία της ομάδας σου;

Απ: Ναι, ναι έτσι πιστεύω. Ήταν πολύ δύσκολο να κάνουμε αντίστοιχη χρονιά με την περσινή. Η χρονιά που μας πέρασε ήταν ευνοϊκή για την ομάδα. Στο κύπελλο φέτος παίξαμε με τον Ολυμπιακό και το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Σχετικά με το πρωτάθλημα προκριθήκαμε στα πλέι-οφς 5-6 αγωνιστικές πριν τελειώσει. Ήταν ένας στόχος που επετεύχθη. Τώρα πρέπει να παίξουμε έναν σημαντικό ρόλο στα πλέι-οφς για να κερδίσουμε το πρεστίζ που σου δίνει η συμμετοχή σε μία ευρωπαϊκή διοργάνωση. Όσο καλύτερη θέση παίρνεις στα πλέι-οφς, τόσο πιο εύκολο είναι να προκριθείς σε ένα γκρουπ.

-Πιστεύεις ότι έχετε αυτό που χρειάζεται για να μπείτε σε έναν όμιλο ευρωπαϊκής διοργάνωσης;

Απ: Ναι η ομάδα διαθέτει τις προϋποθέσεις για να επενδύσει. Επίσης, πιστεύω πως είναι πολύ σημαντικό να διατηρήσει μια βάση για να έχουμε μια σωστή κατεύθυνση την χρονιά που έρχεται. Ελπίζω να είμαστε περίπου οι ίδιοι παίκτες που θα συμμετάσχουμε σε αυτή την προκριματική φάση των ομίλων. Αν έρθουν πολλοί νέοι παίκτες η ομάδα θα είναι σαν καινούρια. Οι ποδοσφαιριστές δεν θα "γνωρίζονται" και έτσι η ομάδα δεν θα μπει στους ομίλους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου