Έκπληξη στη πράσινη φανέλα του ντέρμπι. Διαφήμιση της Molto στη φανέλα του Παναθηναϊκού. "Τσιγκούνα" η Chipita.
"Προαγωγή" πήρε η Molto στην αθλητική ένδυση του τριφυλλιού. Από το σορτσάκι πέρασε στη φανέλα και συγκεκριμένα κάτω από το νούμερο των ποδοσφαιριστών. Η εν λόγω πρωτοβουλία ξεκίνησε στο παιχνίδι Παναθηναϊκός - ΟΦΗ με απώτερο σκοπό το ντέρμπι.
Η Molto, ιδιοκτησία της Chipita, προέβη στη διαφήμιση της εταιρείας σε ένα ματς με εκατομμύρια θεατές. Εκτός από την Ελλάδα, η αγορά της επεκτείνεται σε Αίγυπτο και Αλβανία.
Πιθανότατα, η διάρκεια της συγκεκριμένης ενέργειας να είναι μικρή με το ντέρμπι αιωνίων να αποτελεί και το τέλος. Κάτι ανάλογο γίνεται και στη Liga BBVA, όταν ομάδες του πρωταθλήματος αντιμετωπίζουν την Μπαρτσελόνα ή την Ρεάλ Μαδρίτης. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Ράγιο Βαγιεκάνο με την διαφήμιση του Spiderman 3.
Έτσι, η Molto θα αποσυρθεί από την φανέλα και θα παραμείνει χορηγός του Παναθηναϊκού. Το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός φαίνεται πως απέχει αισθητά σε δημοσιότητα από τα υπόλοιπα ματς της Superleague.
Η προώθηση του Molto συνδέεται με την γενικότερη θέληση για αύξηση των εσόδων. Ανάλογη προσπάθεια της εταιρείας γίνεται και στην τηλεόραση μέσω διαφημιστικών σποτ.
Η γνωστή εταιρεία κρουασάν, Molto, ήταν παλαιότερα χορηγός και του ΠΑΟΚ.
Ολυμπιακός 1-0 Παναθηναϊκός, 26/10/2014, Superleague
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου